vad jag är:

för ett år sedan var jag bara ett år yngre men en annan människa. det skrämmer mig lite. mycket. jag mår faktiskt illa när jag tänker på det. jag visste kanske aldrig vem jag var men jag vet ännu mindre vem jag är nu, vad jag har blivit. det där med att fråga sig själv vem man är är väl å andra sidan lite tvåtusentvå men jag gjorde iallafall en lista för att få någon slags klarhet i det hela:
  • naiv
  • sexton år
  • den vackraste en vet
  • barnslig
  • ytlig
  • patetisk
  • hungrig
  • bloggkändis
  • hålögd
  • kysst
  • blyg
  • ganska äcklig
  • kär
  • känslig
  • gnällig
  • din om du vill
  • förkyld
  • häftig
  • ????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: vierge modern

kommer utsökt att tänka på den gamla 50-tals dängan "she was only sixteen"!

2008-05-05 @ 22:38:10
Postat av: Hanna

den vackraste en vet... :D

Postat av: anonym

jag gillar den här bloggen. Den är jättefin

2008-05-06 @ 09:52:56
Postat av: Helena

Och sådär klumpigt ursöt! :)

2008-05-10 @ 00:14:54
URL: http://helenamaria.blogg.se
Postat av: Anonym

svår att glömma.

2008-05-22 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback