still you don't know who I am

en sak som skulle kunna anses tragiskt med mitt liv skulle kunna vara att kanske sådär 97% av alla människor som vet vem jag är är mer intresserade av vilken kjol jag hade i fredags än om jag skrattar eller gråter. tragik på en skala från ett till tio: ungefär sju

hey, take a good look at me.
although we have met so many times,
still you don't know who I am
you expect me to be like somebody you once knew
still you don't know who I am
and you're not interested a single bit
no, you're not interested a single bit

Kommentarer
Postat av: gråsparven

jag tänkte direkt på kommentarerna på moderniteterbloggen nu. det är ju tydligt ibland att du kanske inte mår toppen. jag brukar tänka på det ibland faktiskt. måste vara jobbigt att ha en sån press på sig som ni faktiskt har när alla era hypande modebloggarfans blir tokiga om ni inte berättar vad något kostade och var ni hittade det. det här kanske blev konstigt men jaja jag är på din sida eller nåt!

2008-05-06 @ 18:17:23
Postat av: Sandra.

Du är grym Amanda, glöm aldrig det! =)

2008-05-06 @ 19:44:02
Postat av: Louise

Amanda, du söta fina underbara! Du kan lika gärna gå naken, jag gillar dig ändå

Postat av: josefine

du har verkligen en skit fin stil och fina kläder.
men jag hade inte läst denna bloggen om jag bara hade varit intresserad av din stil. du verkar vara en riktigt härlig människa som gillar att ha kul..
det hade varit riktigt roligt att få lära känna dig :)! och det du skriver i denna bloggen är bara så...

2008-05-06 @ 21:22:37
Postat av: Julia

det är tråkigt att jag aldrig riktigt får lära känna dig tycker jag,
det blir inte så mycket mer än ett hej på någon spelning då & då.
fast vem vet, det kanske blir ändring på't

2008-05-06 @ 22:03:06
URL: http://prettyshoes.blogg.se
Postat av: anna

ja,dethär får du väll höra ofta, men jag säger det endå: du har en jättefin blogg.
den andra bloggen du och din syster har är också fin, finifinfin.

2008-05-06 @ 22:07:19
URL: http://myochrasy.blogg.se
Postat av: hannah

Jag gillar dig! Inte för att du är bloggkändis utan för den underbara personen du verkar vara!
Kände igen mig i din lista om vem du är, eller vad du är. Fast det är förstås ingen som tycker jag är vackrast eller så.

Om jag kommer till Göteborg nån gång vill jag träffa dig för att se hur du mår!

2008-05-06 @ 22:24:08
URL: http://alittlebitofme.tjejsajten.se
Postat av: louise

bara så du vet, så verkar du vara en jätte fin och underbar människa! en sådan som alla vill vara med, eller själv vill vara! du verkar verkligen vara dig själv och det är därför jag läser din blogg!

2008-05-06 @ 23:41:58
Postat av: kajsa

Mitt problem är att jag bryr mig alldeles för lite om vad du har på dig och alldeles för mycket om hur du mår. Haha.

2008-05-07 @ 14:26:23
URL: http://badboyness.blogg.se
Postat av: ellen

känner inte dig (även om jag villvillvillförduverkarvarasåbrabrabra), men jag måste hålla med Louise. verkligen.

2008-05-07 @ 15:10:36
URL: http://ellfi.blogg.se
Postat av: Ellen

kom in på din blogg helt random men ville bara säga att jag gillaren, bloggen alltså. he-he

2008-05-07 @ 17:44:03
URL: http://sky-phenomenon.blogspot.com
Postat av: lisa

den här bloggen är allt bra fin den också. för det känns som mitt huvud ibland har skrivit sakerna

2008-05-07 @ 21:09:49
Postat av: Jenny

Du är den tjejen man vill vara kompis med, jättesöt och snäll.

2008-05-08 @ 19:52:24
URL: http://strawberrygums.blogg.se
Postat av: anna

trist att det är så. men jag tror att många är nyfikna på dig och inte dina kläder, jag är det! därför jag läser den här bloggen. allt känns så bekant, typiska tonårs-känslor. och lite sådär hemligt, du säger inte saker rakt ut. man får undra lite. hoppas allt är fint med dig, du är så fin!

2008-05-08 @ 23:00:42
Postat av: denise

jag tycker det är intressant att läsa om ditt liv utifrån på modeniteter men också hur du är som person. därför läser jag den här bloggen med. du tänker som jag och konstigt nog så är vi skämmande lika till utseendet också. ha en bra helg och stå på dig tjejen, allt kan bara bli bättre!

2008-05-10 @ 19:45:06
Postat av: Karin

fast vad spelar egentligen alla människor som vet vem du är för roll i det stora hela? de som verkligen spelar roll är de som inte bryr sig om du inte orkar ta på dig någon kjol, de som kommer och kramar dig när du har fastnat i en glassdiet instängd på ditt rum.

2008-05-10 @ 21:25:48
URL: http://ihadafunnydream.blogg.se
Postat av: gissa vad jag heter...

jag blir lite förvirrad när alla säger, "söt", osv osv, skulle inte vi skita i allt det yttre. Jag gillar dig i alla fall för den du är och inte för att du är söt, eller för att du har den där kjolen jag vill ha eller för att du är den där coola bloggaren. nej, jag gillar dig för att du är amanda, vi har roligt tilsammans och jag känner mig oerhört bekväm i ditt sälskap.

Puss!

2008-05-12 @ 22:25:29
Postat av: Anonym

Jag vet inte om detta får dig att känna dig bättre. det kanske snarare får dig att känna dig förföljd av ett total-psycho, men jag skriver det ändå. Jag drömde om dig i natt. Och jag minns ingenting av dina kläder. Däremot minns jag att jag var ledsen för din skull för det hade fuckat sig med den där killen du var kär i. Det var väldigt sorgligt.

2008-05-13 @ 17:48:19
Postat av: it's maggan bitch

Jag har alltid trott att du var som ett skal som aldrig blir olycklig och som aldrig gråter, skriker eller bråkar med någon. Eller får hjärtat krossat. Sen hittade jag den här bloggen och förstod att du också är en människa.

2008-08-19 @ 12:56:07
URL: http://stilljune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback