vart är hemma då??

jag har varit i paris. det har varit alldeles fantastiskt. klockan 19.15 rullade vi in på kungsbacka station, tillbaks hem till verkligheten som just nu mer liknar någon slags overklighet för min mamma och lillasyster flyttar imorgon. kanske bara 800 meter bort men de flyttar härifrån, hemifrån bortifrån här ifrån vårt hem från vårt hus till en lägenhet. hem hem min mamma är mitt hem? hon kan fan inte flytta härifrån vi har bott här tillsammans allihop i 18 år
de som bodde i lägenheten innan hade en katt som har rivit upp tapeten på flera ställen och ljuset i köket är fult. jag vill inte att min mamma ska bo där hon ska bo här

Kommentarer
Postat av: hanna

somsagt så är det så dumt. du är för fin och bra för att behöva utsättas för massa skit hela tiden. massa pussar och kramar så att du inte behöver vara lika ledsen!

Postat av: Paulina

Vad tråkigt, amanda. Tänker på dig.

2008-07-03 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback