inbillningar, inbillningar, inbillningar!

Det finns en kille som säger att han är kär i mig. Jag säger att han bara inbillar sig. Jag är inte kär i honom, han sa en gång att han alltid vill ha det han inte får och sen... ja. Hejdå. Hur skulle jag då kunna ha honom vid min sida igen. Han säger att han tycker om mig mer än vad jag tror. Jag säger att han måste inbilla sig...

Det är synd att allt bara är inbillningar, vi hade kunnat spela Guitar Hero med hans lillebror och sedan kolla på dåliga filmer på trean

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske är det på riktigt kanske.

2008-08-19 @ 10:10:10
Postat av: madeleine

såna killar borde inte få vara snygga.

Postat av: ellen

är det han jag tror det är? (du skriver om)

2008-08-23 @ 18:04:01
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback