En skruvad dröm

Drömde en helt bisarr dröm häromdagen, ett helt virrvarr av de senaste veckornas människor, ångesttankar och händelser, ni vet hur det kan vara när man kan referera allt i drömmen till något i verkliga livet fast allt bara är helt skruvat, så var det och gav mig magont i en timme efter att jag vaknat, så bisarr var den!

Om den här helgen hade hamnat i en skruvad dröm hade den nog sett ut ungefär såhär:

Jag vaknar med rödvinsläppar hemma hos en man med exotiska lockar och en ganska pretentiös konstnärssjäl, vi köper frukost på T-Livs och äter den på en snöande lekplats och snackar skit, G blir kidnappad av The Fresh Prince of Bel-Air och sedan blir vi bjudna på Cocacola av en hemlig beundrare. Han spelar alla sina låtar, jag och min syster pratar om pappa, Hanna Hedlund vinner Körslaget, du säger att jag är det vackraste du har sett i hela ditt liv och jag kan inte göra annat än att skratta.

Kommentarer
Postat av: marie

orden kastar sig rakt in i mig.

jag älskar dem


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback