fina farliga vatten

-

Kommentarer
Postat av: hanna

kan nog antagligen inte komma till stockholm :((( vi spelar ju på fredag och sen så har jag inte ett öre till övers. men du kanske ska dit i januari, duvet superbilliga priser? för då ska vi dit! borde ju fixa så att vi åker samtidigt (sen funderade vi på att dra ner till göteborg också)

Postat av: cecilia

farliga fina vatten :)

hejsan, är det bra med dej?

Postat av: cecilia

oj, den andra blogg adressen blev skev...

2008-11-17 @ 20:44:31
URL: http://www.aurevoirmadame.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Ja absolut, om han vill ha med mig vill säga.

Gillar din blogg :)

2008-11-18 @ 11:33:32
URL: http://carroballast.blogg.se/
Postat av: Cathy

Fina rara Amanda... Undrar bara en sak. Hur kommer du in på alla fina popklubbar med 18/20 års gräns? Jag sitter hemma varje kväll då mina andra vänner över 18 är ute och festar. Skulle vara hemskt kul att följa med dem. Så, hur gör du? Är det bara din otroliga skönhet eller har du något annat knep? Kram på dig.

2008-11-19 @ 14:17:41
Postat av: Cathrine

Alltså kan inte du säga hur du kommer in på typ debaser? :) Jag vill också veta, som cathy!!!!!!!!!

2008-11-21 @ 18:04:06
Postat av: Adnama

cathy och cathrine: mycket tur, en nypa salt, en gnutta list, vänner och kanske en tuschpenna. säger inte mer.

2008-11-25 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback