Pick me up... and let med down

Det finns så många saker jag inte orkar. Henne, att cykla upp för backen, titta på gamla bilder, att mina föräldrar skiljer sig, att vara ifrån människor som jag vill ha bredvid mig hela tiden sittandes på min axel eller i mitt bröst, jobba. Att gå upp tidigt, blickar man inte får, ångest. Jag orkar inte jag orkar inte JAG ORKAR INTE. Jag. Orkar. Inte. Så tänker jag. Faller ner på marken och tänker "trampa på mig det spelar ändå ingen roll." Sen så... orkar jag. Jag orkar jag orkar jag orkar, jag dör inte. Jag orkar. What doesn't kill you makes you stronger mmmmmmmmmmm right

Jag bryts nog snarare långsamt ner.

Kommentarer
Postat av: kim

hey, stay steadfast, yes? i do not understand how you feel, i do not share your emotions, but i have gone through pain too, and a crisis -- and you will too, if you look to salvation, and be happy... you are so young and youthful! may you not wither away so early. look to salvation...

2008-07-06 @ 11:38:27
Postat av: Anonym

jag orkar inte heller. kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback