jag skriver om dig igen, för sista gången kanske. kanske inte, men vad spelar det för roll egentligen. terapi

"2008 är året, bara kyssar ingen kärlek, det blir bara krångligt", sa jag i januari någon gång. "kärleken kan dra åt helvete."
några veckor senare hittade jag den en tidig morgon i en tom brunnspark, på en bänk innanför din jacka.
komiskt!
fast egentligen hittade jag väl inte den förens ungefär nån gång lite senare i en lägenhet i majorna eller på bänken på järntorget, nånstanns i en spårvagn påväg över göta älv-bron
och på valborgsmässoafton under träden i slottsskogen var jag så
jävla
jävla
kär i dig!

men nej, nu ska jag leva som jag sa i januari. imorgon är det fredag.
och jag börjar sakta men säkert lära mig att se åt ett annat håll.


Kommentarer
Postat av: Frida

du skriver så fint att jag blir lite varm och lite pirrig och lite glad.

Postat av: Ebba

jag tycker att det är fint att du kan skriva så öppet om hur kär du är och så.. jag hade också velat vara sån

2008-07-04 @ 00:22:34
Postat av: Lena

Amanda du skriver så fint och bra och känslosamt och öppet. Det är nog det som gör denna bloggen till min favorit.

2008-07-04 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback