2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Allt. Allt!
Vilka länder besökte du?

Frankrike, Danmark, Tyskland (Hamburgs Centralstation i några timmar)
Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag vet inte vad jag vill ha.
De stunder från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Paris med Jenny, spårvagnsresan hemåt då J sa att han var kär i mig, 1 juni
Vad var din största framgång 2008?
Åkte gratis på festivaler!
Största misstaget?
All självdestruktivitet och sentimentalitet.
Var spenderade du mest pengar?
McDonalds, Röda Korset, Café Eva
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vänner, alkohol, kärlek, sex, musik, bra klubbar, vackra människor
Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
Se föregående svar! + svartsjukan
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Elephant Gun - Beirut. Hela Försent för Edelweiss-albumet
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Överlag ledsnare. Även om det har varit ett jävligt roligt år
Vad önskar du att du gjort mer?
Bett dig dra åt helvete!
Vad önskar du att du gjort mindre?
Sett tillbaka.
Något du önskade dig och fick?
Jag fick vackra klyschéer!
Något du önskade dig men inte fick?
Lugn och ro i skallen 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja... ett skal av plåt som skyddar mot allt ont
Vem saknade du?
x

Kommentarer
Postat av: A.

Ditt år verkar ha varit så otroligt händelserikt. Varför berättar du aldrig? Hur åkte du gratis på festivaler?

2008-12-28 @ 23:42:35
Postat av: Lena

Ska vi bygga varsitt skal av plåt tillsammans kära kamrat?

2008-12-29 @ 00:22:07
Postat av: Anonym

Jag trodde du inte drack?

2008-12-30 @ 11:27:52
Postat av: mia

hur kommer du in på klubbar amanda? dags att avslöja din hemlighet nu tycker jag, vi är många som undrar

2009-01-01 @ 19:32:04
Postat av: hannah

vad ska man göra när ångesten andas en i nacken och det känns som man inte kan få någon luft och det känns som man är helt ensam. Vet du?

Ett skal av plåt skulle vara behövligt

2009-01-03 @ 01:11:32
Postat av: Anonym

janni?

2009-01-04 @ 23:20:33
Postat av: Adnama

SVAR:

A: genom min andra blogg, ungefär som "journalist"

Lena: ja det gör vi!

anonym 1: nähä? hmm

Mia: hemligheter är hemligheter nej men alltså det är ju inte direkt Push jag går på, om man säger så.

Hannah: sova! om x antal nätter känns det nog lite bättre.

anonym 2: Jan heter han!

2009-01-04 @ 23:42:17
Postat av: emma

varför får jag så ont i mitt hjärta lätt? även om jag inte är kär? och varför tycker jag bara om och varför blir jag aldrig kär? och varför kan jag aldrig se saker med klara ögon varför måste allt vara så luddit och förvirrande hela tiden?





men ändå, varför får jag ont i mitt hjärta så lätt?

Postat av: Louise

sex är fint

2009-01-07 @ 22:07:47
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback