VAD JAG BRYR MIG OM NU ÄR DINA ARMAR OM MIG ÄVEN OM JAG VET ATT JAG MÅSTE GLÖMMA DIG

vad jag bryr mig om är att se dig gråta för jag har gråtit och du ringde aldrig och jag bryr mig om att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion när du går sönder inuti så som jag gjorde vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig

vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig
säg nånting!

Kommentarer
Postat av: j

finaste.

2008-04-01 @ 17:09:04
Postat av: elins

det kanske är försent för edelweiss, men det är aldrig försent för håkan.

Postat av: v

jag vet att jag inte känner dig eller så, men de där orden slår som knytnävar i mig. För exakt sådär känner jag. Samma vrede, antar jag.

2008-04-02 @ 22:58:48
URL: http://www.vendelao.blogspot.com
Postat av: Louise

Fina fina Amanda... Jag vet hur det känns min vän :/

2008-04-03 @ 19:27:09
URL: http://louisekarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback