it's gonna get better when we solve them

insåg precis hur sällan jag uppdaterar den här bloggen! ojoj, jag ska försöka bättra mig. det är ju trots allt väldigt trevligt och rogivande att skriva om strunt.

igårkväll beställde jag biljetter till både emmaboda och way out west! så härligt. jag längtaaar!
THE BOYS ARE TOO OLD... alltså verkligen. alltidalltid. man blir så trött.

alltså vad är grejen med ace of base? nya coola grejen att gilla eller? jag vene
hungrig, hungrig!! funderar på att slänga ihop en kladdkakssmet, det vore gott. men ändå, på riktigt, jag borde faktiskt styra upp mitt liv och börja äta LITE nyttigare. vem vet, mina blodkärl kanske håller på att proppas igen just i denna stund. kanske borde skippa chips och kakor till frukost... till hösten kanske.

borde gå ut och njuta av solen som visar sig för första gången i juli månad. bada kan jag inte, eftersom jag precis dragit på mig en härlig förkylning.

I try to try to lose my head
I wish wish wish that you were always here
and I try to try to lose my head
and I wish wish wish that I was dead
(jag har fallit tillbaka i min shout out louds-förälskelse)



Kommentarer
Postat av: caroline

vilkeen superfin blogg du har :)

Postat av: Anna

Det är ändå förbjudet att bada nu =/

2007-07-16 @ 18:05:06
Postat av: Nina

:)

2007-07-18 @ 11:59:06
URL: http://ninahs.blogg.se
Postat av: amandy

the boys are always to old, död åt det.

2007-08-06 @ 11:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback