dramatiskt

på konsum handlar äckliga gubbar! igår när jag höll på att packa upp saltade solroskärnor upptäcker jag chockad att två stycken av dem är påväg mot mig från varsitt håll. jag inser snabbt att jag inte kommer överleva doftmötet. svetten börjar rinna, hjärtat dunkar dubbelt så snabbt och jag känner mig snurrig. kastar mig upp från golvet, med alla solroskärnor i famnen och dyker in i den andra gången. sekunder senare hör jag hur gubbarna muttrande hälsar på varandra. jag var räddad, för den här gången.

ööh... nej, jag har inte så mycket att skriva för tillfället, hähä.

Kommentarer
Postat av: hanna

hahah gölle

Postat av: Julia

Var med om en liknande händelse idag fast den handla om fullegubbar och busshållplatser. Kram Julia

2007-07-12 @ 23:21:08
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Anonym

Haha vad gross! Men man gör ju vad som helst för att undvika sådana doftchocker.

2007-10-02 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback